Vanzari B2B

De cand retelele de socializare au capatat un ascendent fara precedent, comertul a cunoscut si el forme inedite si eficiente de diversificare, caci multe firme s-au vazut nevoite sa se adapteze noilor tehnologii si mijloace de comunicare.

Categoria Vanzari B2B

Vrei ca afacerea ta sa fie verificata si promovata? CONTACT

Platforma B2B

Asa au aparut acele vanzari B2B, un concept de social media dezvoltat pentru afaceri, rezultat din interconectarea business-urilor, a marilor companii avizate, a producatorilor autorizati, pe o platforma online specifica, pentru a le facilita incheierea de parteneriate, tranzactiile reciproce de vanzare si cumparare, schimbul de idei, accesul la informatii si oferte, la bursele private si, cel mai important, la desfaceri (distributie) de marfuri si servicii.
Un profesionist dedicat
Efectele aderarii, contra cost, la un asemenea portal nu sunt legate doar de vanzari B2B, ci si de faptul ca beneficiarul are parte de un reprezentant dedicat care se ocupa gratuit de promovare, publicitate, consultanta, studii de caz si distributia produselor si a serviciilor intr-un mediu profesionist si sigur.

Marketing B2B

Pentru a intelege procesele de marketing subscrise acestui deziderat, e important sa vedem modul de functionare a activitatilor cu vanzari B2B, dar si modul acestora de operare, de desfasurare, de implementare in retea. Ca in social media, Facebook-ul firmelor, caci asta este pana la urma platforma online a firmelor interconectate pentru a face afaceri, se bazeaza pe functionarea unor grupuri, comunitati închise sau deschise, formatiuni care le permit utilizatorilor sa creeze, sa posteze, sa comenteze, deci sa transmita sub diferite forme mesaje cu nisa specifica intr-un anumit domeniu vizat.
Conecteaza-te in reteaua de vanzari B2B
Printr-o platforma b2b ai oportunitatea sa te conectezi in retelele de vanzari specifice nisei tale, sa afli primul unde exista cerinta pentru produsele sau serviciile tale. Firma ta incepe sa inteleaga piata intr-un mod eficient, sa cunoasca raportul dintre cerere si oferta.
Interactiunile inter si intra grup conduc la formarea de miniretele subscrise scopului final, acela de a desfasura sau facilta vanzari B2B, de a face marketing B2B. Aceste structuri formate organizat in interiorul social media sunt destinute, moderate si intretinute de catre proprietarii manageri, care au astfel posibilitatea de a editara posturile, de a reglementa comportamentul membrilor utilizatori si de a selecta conturile spre care distribuie informatii in functie de datele de conectare, fara a fi nevoie sa se conecteze sau sa adere la grup.

Afaceri B2B

Expansiunea tipurilor de comunicare de pe internet, o data cu puseul de social networking si cu mutarea unei importante parti a vietii in lumea virtuala, a facilitat posibilitatile de a face afaceri B2B si vanzari B2B axate pe evolutia de e-grup, un mediu propice marketingului, discutiilor, organizarilor, schimburilor de afaceri, interactunilor de tip business etc. Centrat pe interese comune sau apartenente geografice similare, e-gupurile pot aduce laolalta, de pilda, proprietarii de domenii, de cladiri, de terenuri, pentru a satisface nevoia de informatie a celor mai frecventi vizitatori sau a patronilor din regiune. Adera la aceasta platforma online si vei gasi sprijin si mediu propice desfasurarii de tranzactii, vanzari B2B, dezvoltarii ingenioase si fara precedent a afacerii tale.

B2B social media group

Si in viata de zi cu zi, suntem setati biologic, programatic, sa impartim si sa catalogam lumea si indivizii, pentru a intelege mai bine relatiile lor cu ceea ce este in jur. Ori, in mediul virtual, ideea de e-grup tocmai asta face. Iar daca luam in discutie mediul afacerilor, lucrurile stau la fel: grupul si aderarea la acesta a deschis perspectiva nu doar a impartirii business-urilor, a domeniilor de activitate ori a antreprenorilor, ci si a posibilitatii de aface marketing B2B, vanzari B2B. Retelele de socializare au un impact enorm asupra vietii oamenilor, iar acest fapt, daca e valorificat in cunostinta de cauza, cu inteligenta si responsabilitate, e o oportunitate fara precedent in mediul antreprenorial.
Invata sa ai spirit antreprenorial
Revolutia internetului, a social network, a oferit deopotriva, sansa extinderii libere a legaturilor cu ceilalti si diversificarea relatiilor, insa a dus si la exacerbarea individualsmului de retea, ca o noua formula aparuta in societate, cu reguli, norme, constrangeri si oportunitati nescrise si, de multe ori, nebanuite. Or, un asemenea cadru poat fi o mana cereasca pentru oamenii cu spirit intreprinzator, capabili sa dezvolte aici parteneriate, promovare, vanzari B2B, marketing, afaceri, tranzactii etc.
Pentru o lectura suplimentara despre comertul B2B electronic citeste acest articol pe Wikipedia.